joi, 25 noiembrie 2010

A iesit din garantie.

"Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta."


Asta e. A fost. Va fi. Viitoare fosta iubita deja ma inseala. Lume rade de durerea mea. Asta doar imi face sangele sa dea in clocot. Un felinar palpaie cand trec pe langa el. Ii fac si eu cu mana in semn de salut. Strada-mi vorbeste. Imi spune s-o iert. Pai cum sa iert pe altcineva cand nu ma pot ierta nici pe mine. Copacii arunca umbre ciudate peste scara mea. Urc treptele 2 cate 2. Descui usa si intru. Pe fotoliu o carte deschisa. Mai tarziu o voi citi pe toata. Nu stiam asta atunci. Ma uit pe geam. Frunze, frunze si iar frunze. Imi place Toamna dar uneori parca ma irita frigul. As vrea sa-i povestesc. S-o asigur ca tot ce am este pentru ea. Tot ce vreau... Liniste. Prea multa galagie. Prea multa lume se joaca cu inima mea. Sa am increde... Cum? Tavanu asta alb plin de puncte negre imi poate explica CUM sa am incredere in ea cand a aratat ca se poate razgandi in ultimele minute... Liniste.

Un comentariu: