duminică, 14 noiembrie 2010

Rani Cicatrizate

si nu are de-aface cu ad Litteram.

E vorba de mine. E vorba ca fac ce fac si uit... ma trezesc, si-mi aduc aminte si mi-e teama de amintiri. Cand mi se contureaza chipul tau in minte ma strafulgera inima si-mi ingheata sufletul viu. Si-as vrea sa zic. (Sper sa nu citeasca nimeni asta niciodata).

Mi-e frica de amintiri
Ma bantuie trecutul
Mi-e teama de viitor
Ma apasa prezentul
dar cel mai mult... ma doare.

Ma doare c-ai plecat si nu te-ai uitat sa vezi ce lasi in spate.
Ma doare ca doar acum cateva zile am ars poza cu tine pe care am tinut-o in portofel de cand ne-am despartit.
Ma doare ca nu vrei sa accepti ca esti imposibila. Ma doare ca ai stiut ca pentru asta te-am iubit.
Ma doare cand ma gandesc.
Ma doare cand trec pe langa scara ta si fumez o tigara in fata ei.
Ma doare...

"Ma doare
Ce-i frumos trece
Pentru ca doare
Sunt asa pustiu si rece"

Nu ma intrebati de unde e. Oricum nu va zic (agenda mea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu