joi, 29 aprilie 2010

Mie nu-mi pare rau

Iti pare rau si-mi ceri impacarea
(inceteaza sa mai speri)
Crezi ca-i usor sa-mi uit supararea
(nu mai sunt cel de ieri)
Nu stii ce aripi mi s-au ofilit
(te dor in prea multele seri
Ca nu am vrut... sa ma mai vezi , plangand
(innecat in beri)
Rappa - Aripi in flacari

e refrenul tau iubito, strange-l in brate. Nu-mi mai pasa nu existi deci lasa. Nu-mi irosesc sangele pe tema asta. Salut sunt acelasi eu de-acu ceva vreme cu mici imperfectiuni. Inca imi pasa... Pacat de mine oricat as fi incercat sa-mi innec sentimentele,constiinta si alte dracii d-astea ele se mentin la suprafata. Sper ca ma citesti acum... nu tu , pe tine nu te mai vreau. Ci tu, cea in care imi las inima sperand sa nu se stafideasca... idei tampite... enhim paraseste scena

2 comentarii:

  1. da-mi Doamne idei sa le scriu pe foaie
    sa le auda orice ascultator cum curg siroaie
    cum se imbina perfect fiecare 2 cuvinte
    sa fac ceea ce-mi place, doar ceea ce-mi trece prin minte
    liberul arbitru e corupt si cere mult
    astfel incat orice alegere gresita e platita scump
    sanse minime sa-mi traiesc viata cum mi-ar fi placut
    sanse maxime sa mor exact cum m-am nascut
    rasa umana nu e o fiinta e-o masina de razboi
    ne omoram intre noi si tot noi murim desculti si goi
    orice rasarit are un apus si orice gand spus
    aduce cu sine ceva probleme in plus

    RăspundețiȘtergere