sâmbătă, 19 decembrie 2009

E frig frate!

Cred ca sunt nebun. Ce pot sa spun. Ma simt din ce in ce mai departe de locul potrivit. Cand vezi c-alergi degeaba si te aflii exact acolo unde erai si-nainte sa-ti consumi energia, pare inutil , nu? Poate e cam devreme. In fine treaba e dubioasa pe putin. Da' cine sunt eu sa ma judec. Pana la urma Dumnezeu ne judeca pe toti ... pana atunci incerc sa fiu cat mai la locul meu .
Maine seara e lansarea "2012" . Club Fabrica. Nu stiu exact la ce ora , in jur de 8. Pretul biletului este de 15 lei. Eu sper s-ajung. :)

E frig ca dracu afara . Probabil din cauza ca e iarna .Ce-ar merge acuma un vin fiert si-un simenau d-ala ca-n filme cu sosete d-alea de Mos Craciun ataranate p-acolo :D.
Pacat ca n-am nici semineu , nici vin fiert nici macar o soseta d-aia nenorocita .trist.
Inchei ca trebuie sa vina pizza.Mi-e foame. Bagati capu in Fabrica maine seara. Pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu